Vi har blivit med Svanen!

Tillsammans med The Amazing Society har vi fått uppdraget att sjösätta Svanens nya varumärkesstrategi. Svanen gå från att uppfattas som en "funktionell gruide till be miljömässigt bästa produkterna och tjänsterna till att i högre grad också vara en oberoende kraft som ska beröra och inspirera konsumenter och företag till en hållbar livsstil".

– Vi ska ta fler debatter, synas i fler och nya kanaler och stärka vår digitala närvaro. Det handlar om att fortsätta förmedla kunskap men samtidigt våga sticka ut hakan och ta nya typer av initiativ, säger Christian Quarles, marknads- och kommunikationschef på Miljömärkning Sverige.

På Obeya är vi väldigt glada över att ha fått förtroendet.

– Vi tror starkt på makten i att kunna förändra samhället med kommunikation. Därför är det extra kul att få arbeta med ett varumärke som bottnar i samhällsförändrande frågor, säger Maria Hazard, vd på Obeya.

Läs hela artikeln i Resumé.

canan yasar