Bad Air Day

Vi har hjälpt reklambyrån Milk med pr-arbetet i lanseringen av kampanjen Bad Air Day för Ultramare!

Ultramare är Skandinaviens äldsta luftfilterföretag, och ledande på den svenska marknaden. Tillsammans med reklambyrån Milk har vi hjälpt dem lansera en kampanj med budskapet att dålig luft på kontoret sänker tankeförmågan med 10 procent. För att visa vilken skillnad bra luftfilter kan göra bestämde sig Ultramare för att sponsra den arbetsplats de kunde komma på som skulle behöva extra 10 procent allra mest – Vita Huset och USA:s president Donald Trump. Här kan ni se en film som visar hur Ultramares vd Ove Kärrnäs åker till Washington D.C. för att att få kontakt med Trump och möjlighet att installera nya luftfilter i Vita Huset. 

Läs mer om kampanjen här.

Föregående
Föregående

Välkommen Tirageh!

Nästa
Nästa

Solna stad väljer Obeya för ökad mångfald i byggbranschen